пʼятниця, 13 листопада 2009 р.

Почався Оnline STUDY: квест «Політика 2.0.»


Раніше у постах цього блогу вже згадувалась у публікаціях назва компанії ElectionMall. Компанія, яка відкрила своє представництво в Україні і активно почала освоювати простори уанету. Вони відкрили сторінки у соціальних мережах, ведуть блог, твіттер і тд. Також декілька місяців тому ними  був проанонсовний он-лайновий квест з веб 2.0.
І от власне минулого тижня він розпочався. В середньому в групах 
ElectionMall у соцмережах більше ста учасників. Запит на те, щоб взяти участь у квесті надіслали  18 чоловік (станом на 13-те листопада :) І 9 учасників вже виконали перше завдання - Оnline STUDY: квест «Політика 2.0.»


На фоні початку таких навчань в Україні, хочеться звернути увагу на декілька моментів.

Звісно, це все є досить цікавим поворотом для українського суспільства в сфері е-демократії.

Можем глянути на ту швидкість, з якою українські політики почали розвивати свою присутність в інтернеті. А можем глянути на громадський сектор?? В мене є питання. А з якою швидкістю свою присутність в інтернеті розвиває громадський сектор? 

Бо насправді справа полягає не у факті самої "наявності" Тебе в Мережі. А саме в ефективності такої наявності Тебе там! І ефективності того діалогу, який організації збираються вести в Інтернет-мережі між собою ( в свому секторі: громадський, державний чи комерційний) і того діалогу, який вони хочуть вести з іншими організаціями (між різними секторами).

Якість присутності організації в інтернеті в першу чергу залежить від її знань і вмінь використовувати його. Візьмемо для прикладу звичайну ГО, яка собі функціонує оф-лайн. І візьмемо кожного окремого з її членів, які користуються соцмережами. Чому їм не спадає на думку (більшості з них!), використовувати ті ж соцмережі для реалізації своїх громадських проектів? Для мобілізації людей? Для збору ресурсів? Або ж використовують лише дуже маленьку часточку їх..

Зазвичай для  ГО-діячів їхня громадська робота це для них громадська робота, а соцмережі, блоги, банки даних відео, фото і тд. це як щось окреме.  Звісно, дуже багато ГО мені можуть зараз заперечити і навести свої успішні приклади використання 2.0. Але на скільки це є сьогодні нормою для громадськості використовувати 2.0??  Наскільки воно є загальновживаним? Тобто це буденно?? Ні. На разі - це унікально. Першопочатково. Лише на старті впровадження. 

Сьогодні є дуже важливим освоєння 2.0. для "громадянськості"! Інакше наша он-лайнова політична культура залишиться на рівні більшості характерних постів для Вконтакте .. а ля "привіт, що ти сьогодні снідав вранці"? 

І в ситуації того, що політики сьогодні освоюють соцмережі, ОСОБЛИВО ВАЖЛИВО для громадськості бути готовим і "озброєним" 2.0. Бо, якщо піднімаються дискусії на тему того, що веб-присутність для політиків - це не бажання їхнього діалогу он-лайн з людьми, а лише піар, То очевидно люди мають бути готовими фільтрувати "хто", "для чого" і "як" використовує веб 2.0. 

А ЦЕ МОЖЛИВО ЛИШЕ ТОДІ, КОЛИ ВОНИ САМІ В НЬОМУ СЕБЕ КОМФОРТНО ПОЧУВАТИМУТЬ, і вмітимуть вчасно реагувати на всі "виклики".

Сьогодні набирають обертів навчальні БарКемпи 2.0. для громадськості.

І насправді ідея цього он-лайнового квесту, про який я згадувала на початку цього посту,  є просто суперовою! Абсолютно безкоштовно, витрачаючи мінімум свого часу, Ви станете гуру Інтернету! :)) Коротше треба воно нам, треба! :) Всі на квест! :) Давайте грамотно формувати он-лайнову громадянську і політичну культуру. 

Правила квесту тут

http://vkontakte.ru/id51493382

Головна сторінка квесту тут

http://www1.atwiki.com/electionmallua/pages/5.html

Розкажіть про квест Вашим знайомим!

Якщо Ви не підтримуєте мою точку зору - возмущайтесь! :) кажіть про це! Давайте обговорим 2.0. ще скурпульозніше!

Немає коментарів:

Дописати коментар